
Μπορεί ο Νίκος Μουτσινάς να έφυγε από το πλευρό της, ωστόσο, η Μαρία Μπεκατώρου θα έχει κάτι από εκείνον στη νέα της εκπομπή στον ΑΝΤ1, καθώς, «έκλεψε» τον αρχισυντάκτη του!
Μετά τις καλοκαιρινές διακοπές και τη δημοπρασία για τις τηλεοπτικές άδειες, η παρουσιάστρια ετοιμάζει την επιστροφή της στο Σαββατοκύριακο, αυτή τη φορά, όμως, στην μεσημεριανή ζώνη.
Όπως αναφέρει το star.gr, η φημολογούμενη όλο το Καλοκαίρι συνεργασία της Μαρίας με τον Δημήτρη Ουγγαρέζο είναι δεδομένη, ενώ καθήκοντα αρχισυντάκτη αναλαμβάνει ο Γιώργος Βλαχογιάννης, γνωστός από πολλές εκπομπές του Alpha, όπως οι «Δέστε τους», «Πέδες», «Σπίτι Μου Σπιτάκι Μου» και «Λόγω TiVis».
Στο πάνελ της εκπομπής θα βρίσκεται σίγουρα ο περσινός συνεργάτης της παρουσιάστριας Λάμπρος Κωνσταντάρας και αναζητείται το τέταρτο (και τελευταίο) μέλος της παρέας. Σύμφωνα με τις πηγές μας, η πρώτη συνάντηση των συντελεστών θα γίνει, πιθανότατα, στις αρχές της επόμενης εβδομάδας. πηγή: http://www.tvnea.com/2016/09/blog-post_429.html
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.