Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2016

Έτοιμες οι πρώτες σουϊτες στην Λεωφόρο



Το λίφτινγκ της Λεωφόρου ολοκληρώνεται σταδιακά και οι σουϊτες είναι πλέον έτοιμες για να υποδεχτούν τους φίλους του Παναθηναϊκού από το ματς της Πέμπτης με τον Άγιαξ. (PIC)

Ο Παναθηναϊκός προχώρησε αυτό το καλοκαίρι στο λίφτινγκ της Λεωφόρου ενώ τα σημαντικά έργα όπως έχετε διαβάσει και στο Sport24 θα πραγματοποιηθούν πιθανότατα το επόμενο καλοκαίρι από τη στιγμή που η οικοδομική άδεια ακόμα δεν έχει εκδοθεί.
Οι πράσινοι όμως σε πρώτη φάση και ενόψει του αγώνα της Πέμπτης με τον Άγιαξ ολοκλήρωσαν την κατασκευή για τις επτά σουίτες από την οδό της Λεωφόρου Αλεξάνδρας κάτι που ομορφαίνει το "Απόστολος Νικολαϊδης".
Μάλιστα ο υπεύθυνος αγώνων και πρόεδρος της Παναθηναϊκής Συμμαχίας, Σπύρος Βλάχος έβαλε μια φωτογραφία στον λογαριασμό του στο facebook και έγραψε: «Η λεωφόρος φοράει τα καλα της και γίνεται ο εφιάλτης σας…».
Να σημειώσουμε ότι για την δράση χορηγίας γηπέδου τα χρήματα που έχουν συγκεντρωθεί έως τώρα έχουν ξεπεράσει τα 3 εκατ. ευρώ και συγκεκριμένα είναι 3.206.531,00 ευρώ.                                                                                                                                                                                                           πηγή: http://www.sport24.gr/football/omades/Panathinaikos/etoimes-oi-prwtes-soyites-sthn-lewforo.4258420.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.