Με την καθιερωμένη συνέντευξη Τύπου στο «Ι. Βελλίδης» ολοκληρώνεται η τριήμερη επίσκεψη του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης στη Θεσσαλονίκη για την 81η ΔΕΘ.
14:57 Για τα τυχερά παιχνίδια
Για το ζήτημα του ΟΠΑΠ ο πρόεδρος της ΝΔ είπε χαρακτηριστικά πως είναι καλό να υπάρχει ανταγωνισμός. Όσο καλύτερο είναι το κλίμα, τόσο περισσότεροι θα προσέλθουν. Η υπόθεση του ΟΠΑΠ για εμάς έχει κλείσει. Υπάρχει ένα θέμα σχετικά με τη φορολόγηση του ηλεκτρονικού τζόγου και το ζήτημα με τα φρουτάκια και τους «κουλοχέρηδες» που είναι παράνομη δραστηριότητα χωρίς το κράτος να λαμβάνει έσοδα
14. 51 Δε με εκφράζουν οι δηλώσεις του δημάρχου Ωραιοκάστρου. Η ξενοφοβία δεν εκφράζει τη ΝΔ. Δεν γνωρίζω για συνάντηση του με τον κ. Βορίδη
14.46 Δεν είμαι καθόλου βέβαιος που πραγματικά υπάρχουν 246 εκατομμύρια από τις τηλεοπτικές άδειες. Για να πείσουμε τον πολίτη θα παρουσιάζουμε όσο το δυνατόν πιο επακριβώς και αναλυτικά τις προτάσεις μας
14:43 Είμαι υπέρμαχος των ελεύθερων συλλογικών διαπραγματεύσεων. Από εκεί και πέρα στο ζήτημα του κατώτατου μισθού να μη θυμίσω ποιος είχε δεσμευθεί για 751 ευρώ ακριβώς από αυτό το βήμα. Ο κατώτατος μισθός πρέπει να συνδέεται με την οικονομία. Να ξεφύγουμε από το σημερινό πλαίσιο και σταδιακά να κινηθούμε πιο πάνω
14.40 Θέλουμε μια παιδεία που να είναι φυτώριο αριστείας. Να μην εξισώνει τους μαθητές, να δίνει την ευκαιρία στους καλούς να διακριθούν
14.39 Θεωρώ αδιανόητη την υπονόμευση της ιδιωτικής εκπαίδευσης από μια εμμονική κυβέρνηση. Όμως το δημόσιο σχολείο πρέπει να παραμείνει ο βασικός μηχανισμός κοινωνικής κινητικότητας
14:37 Για εσωκομματικά ζητήματα
Δεν υπάρχει κανένα ζήτημα. Και με τον κ. Καραμανλή και με τον κ. Σαμαρά έχουμε μια πολύ καλή επικοινωνία. Η παράταξη είναι περισσότερο ενωμένη παρά ποτέ. Η παράταξη είναι στο 90% συσπειρωμένη
14:32 Ξεκινήσαμε τον έλεγχο για τις συμβάσεις αορίστου και βρήκα απέναντι μου οργανωμένη συμμαχία από πολλούς δημάρχους και από τον ΣΥΡΙΖΑ και τον κ. Κατρούγκαλο που ήταν νομικός υπερασπιστής όσων δεν δέχονταν τον έλεγχο της διοίκησης
14.31 Για τον εκλογικό νόμο που έχει τεθεί στο τραπέζι «πολλάκις»
Το πολλάκις έχει κι άλλη χροιά εκτός από τον υπουργό. Εμείς θα επιδιώξουμε συναινέσεις. Ο κ. Τσίπρας περιόρισε την αλλαγή στο μέτρο που τον ενδιαφέρει για να κάνει τη ζωή της ΝΔ πιο δύσκολη με την κατάργηση του μπόνους. Θα επιδιώξουμε τη μέγιστη δυνατή συναίνεση
14.27 Η συνταγματική αναθεώρηση είναι δίκαιη. Ο κ. Τσίπρας επέλεξε να μετατρέψει την κορυφαία αυτή διαδικασία σε μια επικοινωνιακή φιέστα. Έβαψε το κτίριο της Βουλής κόκκινο για τη διαδικασία προσβάλλοντας τα δημοκρατικά αισθήματα των πολιτών. Μόνο η Βουλή μπορεί να εκκινήσει αυτή τη διαδικασία
14.20 To πρώτο που θα κάνουμε θα είναι να υλοποιήσουμε όλες τις προβλεπόμενες από το μνημόνιο μεταρρυθμίσεις και θα κάνουμε κι άλλες με γνώμονα την αξιοπιστία και την ανάπτυξη της πραγματικής οικονομίας
14.16 Αν έχουμε περισσότερο δημοσιονομικό χώρο θα έχουμε μια πιο τολμηρή αντιμετώπιση στο ζήτημα της φορολόγησης και των αγροτών. Να πάμε στη λογική των ανταγωνιστικών καλλιεργειών για να εξάγονται και να επενδύουν στην ποιότητα
14.13 Έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στις δυνάμεις τις δικές μου και της παράταξης μου για να βγει από τον φαύλο κύκλο. Δεν θέλω να γίνω άλλος ένας πρωθυπουργός σε μια αλυσίδα μνημονιακών πρωθυπουργών που δεν μπορούν να δώσουν λύση. Έχω απομυθοποιήσει μέσα μου την έννοια και την ομορφιά της εξουσίας γιατί προέρχομαι από πολιτική οικογένεια
14.10 Για τον έλεγχο στην οικία Στουρνάρα
Εμείς δεν κάναμε αναφορά στο ζήτημα της δικαστικής διερεύνησης. Κάναμε αναφορά για διαρροές που συνέδεσαν τη δικαστική διερεύνηση με την επιλογή Στουρνάρα να μην εγκρίνει την επιλογή της κυβέρνησης για την ηγεσία της τράπεζας Αττικής. Αυτή είναι μια εξωθεσμική παρέμβαση. Πολύ καλά έκανε ο κ. Στουρνάρας και είχε τις αντιρρήσεις του. Δεν θα σχολιάσω το δικαστικό σκέλος
14.08 Για το ασφαλιστικό
Είναι άδικη η αύξηση των συντελεστών στους ελεύθερους επαγγελματίες. Το άθροισμα της επιβάρυνσης ξεπερνάει τις δυνατότητες να μπορεί να ανταποκριθεί ο επαγγελματίας. Θα προτείνουμε επαναξιολόγηση της ευθείας σύνδεσης εισφορών με το εισόδημα στους ελεύθερους επαγγελματίες. Με την αναλογία εργαζομένων προς ασφαλισμένους τα ταμεία δεν θα είναι βιώσιμα. Πρέπει να αυξηθούν οι θέσεις εργασίας με περισσότερους να συνεισφέρουν στα ταμεία
14.05 Για τις ομαδικές απολύσεις
Θεωρώ απαραίτητη μια γενναία αλλαγή του συνδικαλιστικού νόμου. Δεν θεωρώ απαραίτητη και χρήσιμη τη συζήτηση για ομαδικές απολύσεις, δεν χρειάζεται χαλάρωση του ορίου κάτω από αυτό που υπάρχει
14.04 Για το προσφυγικό και τις αντιδράσεις
Να είμαι ξεκάθαρος. Δεν επιτρέπω φωνές ξενοφοβίας και ρατσισμού. Από εκεί και πέρα η συνολική διαχείριση του προσφυγικού μας κάνει να είμαστε πολλαπλών προβληματισμένοι για τις προθέσεις της κυβέρνησης. Πίστευα πως έχουμε μια εθνική γραμμή με διαχωρισμό προσφύγων και μεταναστών και δημιουργία κλειστών δομών, με οργανωμένη κατανομή προσφύγων και μεταναστών σε όλη την επικράτεια και περισσότερα σημεία διαβίωσης. Δυστυχώς τίποτα από όλα αυτά δεν έχει γίνει. Όταν δεν υπάρχει οργάνωση το κενό το γεμίζει η ξενοφοβία και ο ρατσισμός. Οι ευθύνες βαραίνουν τον αρμόδιο υπουργό. Είχαμε παραίτηση του αρμοδίου γενικού γραμματέα. Ο πρωθυπουργός μου επιτίθεται προσωπικά και δεν σχολιάζει τα παραπάνω. Σε επιχειρησιακό επίπεδο η κυβέρνηση δεν μπορεί να διαχειριστεί αυτό το σύνθετο πρόβλημα
13.59 Για την αξιοκρατία
Έχω μιλήσει συνολικά για τις ευθύνες. Πολλοί βολεύτηκαν με το κρατικοδίαιτο μοντέλο. Να αλλάξουμε τα πράγματα, θα πρέπει πια να επαναπροσδιορίσουμε με σαφήνεια τους ρόλους μας με περιορισμένη γραφειοκρατία, με προστασία των ανεξάρτητων αρχών και αξιοκρατία
13.57 Για την αξιολόγηση των βουλευτών της ΝΔ
Δεν θα προβώ δημόσια σε αξιολόγηση στελεχών της ΝΔ. Στόχος είναι να γίνουμε καλύτεροι. Η αξιολόγηση συνυπολογίζει τη συνολική προσφορά, το βάθος των πολιτικών παρεμβάσεων, την παρουσία τους στην ελληνική κοινωνία. Είμαστε 75 βουλευτές που έχουμε ομοιογένεια, συγκρότηση και συνέπεια. Θα έχουμε όμως σημαντική ανανέωση στα ψηφοδέλτια της ΝΔ
13.54 Για τον κόφτη
Με τον τρόπο του έχει ήδη ενεργοποιηθεί γιατί οι στόχοι επιτυγχάνονται από μια κυβέρνηση που δεν πληρώνει τον οποιονδήποτε πέραν από μισθούς και συντάξεις. Δημιουργείται μια νέα γενιά ληξιπρόθεσμων οφειλών. Γι” αυτό μιλάμε για μείωση του φορολογικού συντελεστή στο 20% για το επιχειρείν. Δεν είναι δυνατό να αφανίζουμε τις επιχειρήσεις, να φεύγουν από την Ελλάδα και να αλλάζουν φορολογική έδρα. Έχουμε και κόφτη στις συντάξεις άλλωστε. Ο κ. Τσίπρας δεν μιλάει με συνταξιούχους, να μην του θυμίσουμε τι έγινε με το ΕΚΑΣ
13.51 Για τα ΜΜΕ και τη δικαιοσύνη
Αυτά που ακούμε θα ήταν αστεία αν δεν ήταν τελείως τραγικά. Ζητήσαμε να προσέλθουν οι 4 υπερθεματιστές στην επιτροπή διαφάνειας και να καταθέσουν τα πόθεν έσχες. Περάσαμε από το σανό στα βοσκοτόπια. Προσπαθούν να δικαιολογήσουν με μεθοδεύσεις και παρεμβάσεις που κινούνται στα όρια της γελοιότητας. Είναι ζήτημα της ίδιας της επιτροπής να φωνάξει τους 4 και να ελέγξει το πόθεν έσχες τους. Δεν θα επιτρέψουμε τη δημιουργία νέων τριγώνων διαπλοκής με εργολάβους, με Κοσκωτά, τράπεζα Κρήτης και δεκαετία του ’80
13. 48 Πώς θα γυρίσει το χρήμα
Υπάρχει τεράστιο χρηματοδοτικό κενό στην ελληνική κοινωνία. Χρειάζεται κεφάλαιο με εκκαθάριση των κόκκινων δανείων και επιστροφή καταθέσεων. Ένα μέρος των χρημάτων μπορεί να γυρίσει μόνο με συνθήκες εμπιστοσύνης. Οι παρεμβάσεις Βαρουφάκη και Τσίπρα στις τράπεζες οδήγησε σε αφελληνισμό των ελληνικών τραπεζών μας. Με ενδιαφέρει να υπάρχουν τράπεζες με διοικήσεις τεχνοκρατικές που θα απελευθερώσουν ρευστότητα για τις βιώσιμες επιχειρήσεις, να υπάρξει αναδιάταξη του επιχειρηματικού τοπίου. Υπάρχουν κι άλλα χρηματοδοτικά εργαλεία όπως οι συμπράξεις δημοσίου και ιδιωτικού που η τωρινή κυβέρνηση δεν αξιοποιεί λόγω ιδεοληψιών
13.43 Για το πρόγραμμα που υπάρχει και το χρέος
Παρουσιάσαμε κοστολογημένο σχέδιο περικοπής δαπανών για να επαναδιαπραγματευτούμε τον στόχο του πρωτογενούς πλεονάσματος. Να είμαστε τολμηροί στις φορολογικές μας περικοπές. Υποστηρίζουμε τις περικοπές μόνο με ισόποσα μέτρα. Μιλήσαμε για ΕΝΦΙΑ κάτω κατά 30% όχι 50%. Τον στόχο για το πρωτογενές τον έθεσα πρώτος και τελευταίος τον προσυπέγραψε ο κ. Τσίπρας. Όμως δεν έχει αξιοπιστία για να διαπραγματευτεί την μείωση. Είχε οδηγήσει τη χώρα στα όρια της απόλυτης ρήξης. Έχουμε κενό αξιοπιστίας και υπεύθυνος είναι ο κ. Τσίπρας. Βεβαίως και πρέπει να υπάρχει παρέμβαση στο χρέος και ξέρουμε το μέγεθος της παρέμβασης που μπορεί να είναι αποδεκτό από όλα τα εμπλεκόμενα μέρη. Η Ευρώπη δεν ήταν σωστή απέναντι στην Ελλάδα το 2012. Η παρέμβαση πρέπει να είναι συνδεδεμένη με το μέγεθος και τα νούμερα της οικονομίας η οποία πρέπει να έχει γρήγορους ρυθμούς ανάπτυξης και να γίνονται στη σφαίρα του εφικτού
13.38 Για τις περικοπές στο δημόσιο
Η ΝΔ απευθύνεται σε όλους τους Έλληνες πολίτες και στους δημόσιους υπαλλήλους. Ο οργανικός δημόσιος υπάλληλος δεν έχει να φοβηθεί τίποτα από τις μεταρρυθμίσεις και έχει λόγο να τις υποστηρίξει. Αγωνίστηκα να επιβάλλω την έννοια της σωστής αξιολόγησης που είναι εργαλείο επιβράβευσης των εργατικών δημοσίων υπαλλήλων. Χωρίς επιβράβευση και αξιολόγηση δεν υπάρχουν κίνητρα και επιβράβευση με μισθολογική προαγωγή. Θα απαιτηθεί μεγαλύτερη ευελιξία, με κινητικότητα, στη διαχείριση των δημοσίων υπαλλήλων, να μην είμαστε περιχαρακωμένοι σε κλάδους, και να αξιοποιηθεί το ανθρώπινο δυναμικό προς όφελος της κοινωνίας, να μην υπάρχουν ελλείψεις σε συγκεκριμένους τομείς. Οι στοχευμένες περικοπές θα έρθουν μέσα από συμμάζεμα και όχι με αθρόες προσλήψεις που δεν ξέρουμε αν είναι απαραίτητες στους τομείς που γίνονται
13:34 Για τις τράπεζες και την τράπεζα Αττικής
Όπως ζητώ ανταγωνισμό στα Μέσα Ενημέρωσης, ζητώ ανταγωνισμό και στο τραπεζικό τοπίο. Υπό προϋποθέσεις, βεβαίως και μπορούν να λειτουργούν. Η τράπεζα Αττικής είναι μια πονεμένη ιστορία, είναι στο επίκεντρο συναλλαγών που πρέπει να ελεγχθούν. Το πόρισμα πρέπει να δοθεί στη δημοσιότητα όχι μόνο στον Εισαγγελέα. Αδιανόητο να υπάρχουν υπονοούμενα για τράπεζα που είναι φιλική προς την κυβέρνηση και δίνει δάνεια χωρίς να πληρούνται τα κριτήρια. Αν υπάρχει απόστημα να σπάσει και να σπάσει άμεσα
13.32 Για τα Εξάρχεια και το δόγμα ασφάλεια και τάξη
Η ατζέντα νόμος και τάξη δεν είναι μια δεξιά ατζέντα. Μέσα στα Εξάρχεια ζει ένα μαγαζί που κάνει τη γειτονιά άβατο. Το κέντρο, ο πολίτης ενδιαφέρεται να ζει σε συνθήκες ασφάλειας. Η ασφάλεια είναι προϋπόθεση ελευθερίας, ανάκαμψης και ανάπτυξης. Η κατάσταση στο κέντρο της Αθήνας ήταν καλύτερη με εμάς παρά σήμερα. Τίθεται ζήτημα πολιτικής βούλησης, θα συγκρουστούμε με τους μπαχαλάκηδες που καταλαμβάνουν γειτονιές, εκκλησίες, κτίρια. Θα αποκατασταθεί ο νόμος και η τάξη
13.28 Για τα στελέχη μιας επόμενης κυβέρνησης
Από την πρώτη στιγμή έθεσα την ανανέωση σε πρώτη προτεραιότητα. Θα υπάρξουν νέα πρόσωπα, όχι απαραίτητα εκ μεταγραφής. Νέα πρόσωπα που θα πάρουν την απόφαση να πολιτευτούν μαζί μας. Καμία έκπτωση στην αξιοκρατία. Θα κυβερνήσω με τους καλύτερους, και με εξωκοινοβουλευτικά στελέχη που θα έχουν την ικανότητα να φέρουν εις πέρας κυβερνητικές πολιτικές με αξιολόγηση και αποτελεσματικότητα. Στόχος να γίνουμε καλύτεροι, χρειαζόμαστε μια ομάδα που θα είναι ομάδα χωρίς φέουδα και διαφορετικές γραμμές, μια ομάδα για να σκύψει πάνω στα μεγάλα προβλήματα με ισχυρή λαϊκή εντολή
13:26 Πώς θα προσελκύσει επενδύσεις
Δεν δίνω υποσχέσεις, θέτω στόχους για να επανέλθουμε στην κανονικότητα. Ο τρόπος προσέλκυσης έχει να κάνει με το επιχειρηματικό περιβάλλον που εμείς διαμορφώνουμε, με αξιοπιστία και λογικούς φορολογικούς συντελεστές. Υπάρχουν στην Ελλάδα κλάδοι που μπορούν να φέρουν επενδύσεις 25 δις μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια. Γιατί δεν έρχονται σήμερα ενώ έχουμε φυσική ομορφιά, άξιο εργατικό δυναμικό, χαμηλές αξίες ακινήτων; Γιατί τους τρομάζει ο κ. Τσίπρας που φοράει το κουστούμι του μεταρρυθμιστή αλλά στην πράξη διώχνει τις επενδύσεις. Η κυβέρνηση του κ. Τσίπρα είναι αναξιόπιστη και αναποτελεσματική, αλληθωρίζει προς συντεχνίες
13.23 Για την κριτική Τσίπρα
Η χώρα πρέπει να στηρίξει την επιχειρηματικότητα και να μειώσει την ανεργία μέσα από επενδύσεις και δημιουργία θέσεων απασχόλησης μέσα από τον ιδιωτικό τομέα. Διαφωνούμε στον ιδεολογικό μας προσανατολισμό και δεν θα σχολιάσω τις αναφορές Τσίπρα για τη χθεσινή μου ομιλία. Οι πολίτες να συγκρίνουν τις ομιλίες μας εδώ στη ΔΕΘ. Δεν είναι υγιές η δημοκρατία να αφήνει υπονοούμενα για τη σύλληψη του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης
13.20 Για την εκτόξευση ελλείμματος
Κανένα σχόλιο για την υπόθεση Γεωργίου της ΕΛΣΤΑΤ, είναι στη δικαιοσύνη. Από εκεί και πέρα έχουμε μιλήσει για την ευθύνη όλων. Ο Κώστας Καραμανλής είχε ζητήσει εθνική συνεννόηση για τα δύσκολα μέτρα. Η παράκληση έπεσε στο κενό και ο Γ. Παπανδρέου εξελέγη με τη φράση «λεφτά υπάρχουν» και η πρόταση Καραμανλή δεν εισακούστηκε. Πρέπει πλέον να κοιτάξουμε μπροστά. Θέλω μια Ελλάδα εργοτάξιο για το αύριο, όχι δικαστήριο για το χθες. Να πάμε ενωμένοι μπροστά και να αφήσουμε πίσω τον διχαστικό λόγο
13:18 Για τον νόμο Παππά και τα media
Προεξοφλείτε την ολοκλήρωση ενός απαξιωμένου διαγωνισμού. Από την αρχή έχουμε μιλήσει για αντισυνταγματικότητα και εξακολουθούμε να ισχυριζόμαστε το ίδιο. Πιστεύουμε δε ότι και πρόσφατες νομολογίες του ΣτΕ υποστηρίζουν αυτή τη θέση. Η άποψη μας είναι σαφής και καθαρή. Εγείρονται πολύ ουσιαστικά ζητήματα όσον αφορά τον έλεγχο των πόθεν έσχες που αν πληροφορήθηκα καλά, ο κ. Τσίπρας είπε πως αν κάποιος υπερθεματιστής δεν μπορεί να καλύψει το ποσό, η άδεια θα πάει στον επόμενο. Αλήθεια; Δεν έγινε έλεγχος πόθεν έσχες; Εμείς θα καταργήσουμε τον νόμο Παππά, θα επιστρέψουμε τον έλεγχο και τη διαδικασία αδειών στο ΕΣΡ και στις δικές μας ημέρες δεν θα υπάρχει αριθμητικός περιορισμός, θέλουμε περισσότερα κανάλια και πολυφωνία, δεν θέλουμε ολιγοπώλιο με διαπλοκή
13:14 Περί εκλογών, συνεργασίας και απλής αναλογικής
Δεν βιάζομαι ακόμα. Η κοινωνία βιάζεται. Αναρωτιέμαι αν ο κ. Τσίπρας ακούει τη βοή της κοινωνίας. Θα ζητήσω μια ισχυρή πολιτική εντολή για μεταρρυθμίσεις σε όλο το φάσμα. Θα επιδιώξουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Δεν είμαι σε θέση να προκαταβάλλω τη σύνθεση της νέας Βουλής. Και αυτοδύναμη όμως να είναι η ΝΔ θα επιδιώξει συνεργασίες
13:12 Για το κλείσιμο της αξιολόγησης
Εκπλήσσομαι με όσα λέει ο κ. Τσίπρας γιατί εκείνος υπέγραψε το μνημόνιο και καθυστέρησε οκτώ μήνες για να τελειώσει η αξιολόγηση. Όσο καθυστερεί τόσο δυσμενέστερα είναι τα πράγματα. Υπάρχουν εκκρεμότητες από την πρώτη αξιολόγηση. Είναι ανικανότητα, αδιαφορία, εσωτερικές συγκρούσεις στην κυβέρνηση; Το αποτέλεσμα είναι πως δεν έχει κλείσει η αξιολόγηση. Η χώρα δεν έχει την πολυτέλεια για να μπει πάλι σε κύκλο αέναης διαπραγμάτευσης. Πρέπει να κλείσει, και να εκταμιευτεί το υπόλοιπο της πρώτης δόσης
13:09 Περί «εκτροπής» λόγω ΣΥΡΙΖΑ
Ένας τρόπος υπάρχει για να πάρει ο λαός τη δημοκρατία στα χέρια του και αυτός είναι η επιστροφή στις κάλπες. Ζητούμε εκλογές επιτακτικά γιατί αυτή κ κυβέρνηση είναι επικίνδυνη για τον τόπο, υπονομεύει τους δημοκρατικούς θεσμούς με έλεγχο του κράτους, παρεμβάσεις στη δικαιοσύνη, με όσα έγιναν στα ΜΜΕ, με τον τρόπο που λειτουργεί η Βουλή που λειτουργεί στα όρια της συνταγματικής νομιμότητος. Το κόστος είναι πολύ μικρό μπροστά στη ζημιά που γίνεται τώρα
13:06 Για τις προτάσεις στους θεσμούς
Πρότεινα ένα νέο μείγμα με λιγότερους φόρους, λιγότερες δαπάνες και αποτελεσματικότερο κράτος, με μείωση φορολογικών συντελεστών και κοστολόγηση αυτών των παρεμβάσεων. Προσδιόρισα ισοδύναμα μέτρα για την περικοπή των δαπανών. Το σχέδιο που προτείναμε είναι απολύτως εφαρμόσιμο και θα σας ζητούσα να το συγκρίνετε με το αντίστοιχο που είχε προτείνει ο κ. Τσίπρας. Μείωση φορολογικών συντελεστών μπορεί να υπάρξει μόνο με επαναδιαπραγμάτευση για το πλεόνασμα. Είμαι αξιόπιστοι και ακέραιοι και δεσμευόμαστε πως θα ολοκληρώσουμε τις μεταρρυθμίσεις που υπάρχουν στο τρίτο πρόγραμμα.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.