Η σφαιροβολία χάρισε στην Ελλάδα ένα ακόμα μετάλλιο στους Παραολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο. Στην κατηγορία F20, ο Δημήτρης Σενικίδης πήρε το αργυρό μετάλλιο, το πρώτο της χώρας μας στη διοργάνωση, με βολή στα 16.17 μέτρα, που αποτελεί νέο ρεκόρ Ευρώπης!
Μάλιστα, χάθηκε μεγάλη ευκαιρία και για ένα ακόμα χάλκινο μετάλλιο, με τον Ευστράτιο Νικολαΐδη να μένει τελικά 4ος με 15.69 (ατομικό ρεκόρ), αφού ο Αυστραλός Τοντ Χότζετς, με 15.82 στην τελευταία του προσπάθεια, πέρασε τον Έλληνα αθλητή. Φανταστική επίδοση από τον Μαλαισιανό Μουχαμάντ Ζόλκεφλι, που με 16.84 έκανε νέο παγκόσμιο ρεκόρ και φυσικά πήρε το χρυσό μετάλλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.