Ένας Ολυμπιακός βγαλμένος από τα... καλύτερα όνειρα των οπαδών του έκανε πλάκα απέναντι στη Βέροια την οποία και ταπείνωσε με 6-1. Μεγάλο παιχνίδι από τον Ιντέγε (3 γκολ, 1 ασίστ), Μιλιβόγεβιτς (1 γκολ), Μάριν (2 ασίστ). Ντεμπούτο με γκολ για Ελιουνούσι, σκόραρε και ο Σεμπά.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.