Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2016

ΜΗΝΥΣΗ ΚΑΤΑ ΠΑΝΤΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΝΔ – Αφορά στο ζήτημα των τηλεοπτικών αδειών


Μηνυτήρια αναφορά κατά παντός υπευθύνου κατάθεσαν τα μέλη της Νέας Δημοκρατίας που συμμετέχουν στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής.
Η μήνυση αφορά το ζήτημα των τηλεοπτικών αδειών συνολικά και οι βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας ζητούν από τη Δικαιοσύνη να διερευνήσει οτιδήποτε μη σύννομο γενικά στη διαδικασία αδειοδότησης των καναλιών. Η μηνυτήρια αναφορά κατατέθηκε στον Άρειο Πάγο και αναμένονται οι σχετικές δηλώσεις από τα μέλη της Νέα Δημοκρατίας που συμμετείχαν στην Επιτροπή.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.