Μετά από αντιπαράθεση που υπήρξε στην πρωινή εκπομπή του ANT1, για την λέξη «μωρή» που χρησιμοποίησε η Λιάνα Κανέλλη, ο Γιώργος Παπαδάκης, για να αμβλύνει τα πνεύματα… έριξε ένα τραγούδι.
Ήταν το «Κοντούλα λεμονιά» και όπως φάνηκε είναι από τα αγαπημένα της βουλευτού του ΚΚΕ, η οποία το τραγούδησε κιόλας.
πηγή: http://newpost.gr/politiki/parapolitika/560773/to-tragoydi-ths-lianas-kanellh-ston-giwrgo-papadakh-binteo
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.