Σιγά σιγά το πρόγραμμα των καναλιών,ακόμη και των μη αδειοδοτηθέντων,αρχίζει να παίρνει μπρος...Έτσι,από τη Δευτέρα 3 Οκτωβρίου,η Ελένη Μενεγάκη και η ομάδα της, σας περιμένoυν στον Alpha για το πιο...χαλαρωτικό «μεσημέρι» της ελληνικής τηλεόρασης.
Οι μηχανές «άναψαν», και η πιο αγαπημένη τηλεοπτική «συνήθεια» ετοιμάζεται για την πιο δυνατή χρονιά της.
Με κέφι, αισιοδοξία και θετική διάθεση, η Ελένη ξαναγίνεται κομμάτι της παρέας μας και το χαμόγελο επιστρέφει στις οθόνες μας.
Η καλύτερη σεζόν,είναι μπροστά μας!
«Ελένη»: Το σταθερό σας ραντεβού, σ’ έναν κόσμο που αλλάζει. Καθημερινά, στη 13:00,στον ALPHA».
πηγή: http://www.tvnea.com/2016/09/blog-post_923.html
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.