
Η γαλλική εταιρεία μεταφορών Alstom παρουσίασε το πρώτο τρένο υδρογόνου στον κόσμο αυτή την εβδομάδα στο Βερολίνο, στο ...
πλαίσιο διεθνούς έκθεσης σιδηροδρομικών μεταφορών.
Το τρένο με όνομα «Coradia iLint» θα ξεκινήσει λειτουργία στη βόρεια Γερμανία, στη γραμμή Μπουξτεχούντε-Μπρεμερφέρντε-Μπερμερχάβεν-Κούξχαβεν, τον Δεκέμβριο του 2017.
Το τρένο, με μηδενικές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, τροφοδοτείται από μια κυψέλη καυσίμου υδρογόνου που παράγει μόνο εκπομπές ατμού και συμπυκνωμένου νερού. Με γεμάτο ντεπόζιτο, το Coradia iLint θα είναι σε θέση να ταξιδεύει 600 με 800 χιλιόμετρα με ταχύτητα 140 χιλιόμετρα την ώρα, και χωρητικότητα 300 επιβατών, 150 εκ των οποίων όρθιοι.
Διαβάστε περισσότερα στο gorganews.gr
tro-ma-ktiko.blogspot.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.