Ποιο το πλάνο για τις επόμενες εργασίες στο «Απόστολος Νικολαΐδης». Τα καρεκλάκια, οι πάγκοι και η φυσούνα.
Όπως ενημέρωσε η ΠΑΕ, στο πρόγραμμα μέχρι το τέλος του Οκτωβρίου είναι να τοποθετηθούν νέα καθίσματα στη θύρα 10. Καθίσματα, που θα είναι διαφορετικά από τα υπόλοιπα, θα μοιάζουν περισσότερο με… πολυθρόνες, διότι σ’ αυτό το σημείο τα διαρκείας είναι πιο ακριβά. Ουσιαστικά, μιλάμε για τη δεύτερη καλύτερη θύρα της Λεωφόρου, μετά τα VIP. Επίσης, οι υπηρεσίες για τους κατόχους διαρκείας σ’ αυτή τη θύρα θα αναβαθμιστούν.
Από εκεί και πέρα, θα αλλάξουν τα καρεκλάκια στη θύρα 7 και θα έχουν απομείνει μόνο αυτά στα κόρνερ. Θυμίζουμε ότι σε αυτό το σημείο θα χτιστούν οι πύργοι, όταν βγει η άδεια.
Επίσης, πριν από το επόμενο ευρωπαϊκό εντός έδρας παιχνίδι θα γίνει αντικατάσταση των πάγκων, αλλά και της φυσούνας.
πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/podosfairo/allazei-pros-to-kalutero-to-apostolos-nikolaidis/3225193
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.