Για τον απόλυτο χαμό που επικρατεί στην ελληνική πολιτική σκηνή και τα ξένα… αφεντικά μίλησε στη σημερινή του εκπομπή ο Γιώργος Τράγκας.
Όπως είπε στον Real FM: «Είναι κάτι παραπάνω από βέβαιο ότι όσα συμβαίνουν θα οδηγήσουν σε χάος και έκρηξη. Η κυβέρνηση ψηφίζει όσα θέλουν οι κατακτητές, τα αφεντικά, οι δανειστές της χώρας, αγνοώντας τις λαϊκές αντιδράσεις.
Είναι, όπως όλα δείχνουν, τόσο δεμένη με τα αφεντικά και τα ξένα κέντρα που δεν αντιλαμβάνονται ότι πολλαπλασιάζονται οι κοινωνικές αντιδράσεις. Οι πάντες διαδηλώνουν. Στα νοσοκομεία μιλάνε όλοι εναντίον του κου Πολλάκη με οργή. Οι ένστολοι διαδηλώνουν έξω από το υπουργείο Εθνικής Άμυνας ζητώντας από τον Πάνο Καμμένο να παραιτηθεί εάν δεν τηρήσεις τις υποσχέσεις τους. Οι εργαζόμενοι της εταιρίας ύδρευσης στη Θεσσαλονίκη έκοψαν το νερό στα γραφεία του ΣΥΡΙΖΑ. Οι ξενοδοχουπάλληλοι συνεπλάκησαν με άνδρες των ΜΑΤ έξω από το υπουργείο Εργασίας. Σε όλη την Ελλάδα επικρατεί αναβρασμός. Το μίσος είναι διάχυτο για το πρόσωπο του κου Τσίπρα και του περιβάλλοντός της κυβέρνησής του. Μιλάμε για μίσος που δεν αντιλαμβάνεται καθόλου αυτή η κυβέρνηση υπηρετώντας τις οδηγίες του Βερολίνου. Οι ληξιπρόθεσμοι φόροι προς το δημόσιο αυξήθηκαν κατά 1 δις! Σε χιλιάδες επιχειρήσεις οι εργαζόμενοι έχουν να πληρωθούν 2,4,5 και 6 μήνες. Η κατανάλωση πέφτει σε όλη τη χώρα, ακολουθούμενη από την αύξηση της ανεργίας και τα αναπόφευκτα λουκέτα σε μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις. Σύμφωνα με έρευνες πολλά νοικοκυριά κόβουν το φαγητό, μειώνουν το καθημερινό μαγείρεμα, υποβαθμίζουν την ποσότητα και την ποιότητα της τροφής, προκειμένου να πληρώσουν τη ΔΕΗ ή άλλες παροχές απαραίτητων υπηρεσιών.
Το εκπληκτικό και ταυτόχρονα εξωφρενικό που δείχνει παλαιά και πρωτόγονη σκέψη, είναι ότι η κυβέρνηση πιστεύει ότι εάν φτιάξει δικό της ραδιοτηλεοπτικό τοπίο θα ανακόψει όλη αυτή τη φθορά και την πτώση που έχει!
Πιστεύει ότι εάν έχει ένα κανάλι κάποιος κος Καλογρίτσας ή ο κος Σαββίδης και βάλει και στο χέρι έναν άλλο μεγαλοεπιχειρηματία – καναλάρχη θα εξασφαλίσει αταλάντευτη πορεία και αποφυγή των πρόωρων εκλογών.
Πιστεύει ότι εάν έχει ένα κανάλι κάποιος κος Καλογρίτσας ή ο κος Σαββίδης και βάλει και στο χέρι έναν άλλο μεγαλοεπιχειρηματία – καναλάρχη θα εξασφαλίσει αταλάντευτη πορεία και αποφυγή των πρόωρων εκλογών.
Καλά δεν αντιλαμβάνονται ότι θεωρούνται πολύ χειρότεροι των προηγουμένων κυβερνήσεων και μάλιστα ότι αυτοί που παριστάνουν τους αριστερούς πρόδωσαν στην πραγματικότητα το λαό; Λένε πολλοί ότι τώρα φαίνεται ότι από την αρχή υποκρίνονταν τους αγωνιστές και τους αντιστασιακούς προκειμένου να καταλάβουν την εξουσία για να εξυπηρετήσουν τους Γερμανούς, τους δανειστές και τα δικά τους συμφέροντα. Έστησαν ένα διαγωνισμό φαρσοκωμωδία χωρίς να αντιλαμβάνονται το μίσος που διατρέχει όλη τη χώρα για όσα κάνουν.
Για μια υποδόση 2,8 δις αυτός ο ξενόδουλος ΣΥΡΙΖΑ παρέδωσε για 99 χρόνια 6 ΔΕΚΟ σε ξένα χέρια. Ασφαλώς και λένε ψέματα όσοι δηλώνουν ότι απλώς μεταβιβάζονται στο κατοχικό ταμείο, αφού το κείμενο του μνημονίου 3 είναι σαφές. Το 100% των ΔΕΚΟ σε ξένα χέρια».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.