Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2016

«Οργιάζουν» τα γερμανικά ΜΜΕ: Στον ΟΗΕ η Μέρκελ;

«Οργιάζουν» τα γερμανικά ΜΜΕ: Στον ΟΗΕ η Μέρκελ;

Σύμφωνα με το δημοσίευμα της γερμανικής εφημερίδας «Bild», το 2016 λήγει η θητεία του γενικού γραμματέα του ΟΗΕ, Μπαν Κι Μουν, και πολλοί είναι αυτοί που θα ήθελαν να δουν μια γυναίκα στη θέση του

Αν και η ίδια κρατά τα χαρτιά της κλειστά, τα γερμανικά ΜΜΕ οργιάζουν για την επόμενη κίνηση της Γερμανίδας καγκελαρίου. Ποιο θα είναι το επόμενο βήμα της; Θα διεκδικήσει και τέταρτη θητεία στην καγκελαρία της Γερμανίας ή μήπως θα βάλει πλώρη για Νέα Υόρκη; 

Σύμφωνα με τη γερμανική εφημερίδα «Βild», η θητεία του νυν γενικού γραμματέα των ηνωμένων Εθνών, Μπαν Κι Μουν, λήγει στο τέλος του 2016 με την Άνγκελα Μέρκελ να πρέπει να αποφασίσει μέχρι τον προσεχή Δεκέμβριο για την επόμενη κίνησή της. Στο συνέδριο των Χριστιανοδημοκρατών η Μέρκελ θα πρέπει να ανοίξει τα χαρτιά της. Ωστόσο, ήδη ακούγονται διάφορα: Η Μέρκελ θα διεκδικήσει και τέταρτη θητεία στην καγκελαρία, θα διεκδικήσει τον προεδρικό θώκο της χώρας, ή θα διαδεχτεί τον Μπαν Κι Μουν στον ΟΗΕ.




Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/politics/article/614008/orgiazoun-ta-germanika-mme-ston-oie-i-merkel-/

--- Της Μίνας Αγγελίνη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.