Ο ΠΡΩΤΟΣ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΒΑΝ ΣΑΒΒΙΔΗΣ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΓΝΩΣΤΟ ΕΑΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΑ 61,4 ΕΚΑΤ. ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΣΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ!
Ανατροπές στη διαδικασία αδειοδότησης έφερε πριν από λίγο η Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης καθώς δεν έκανε δεκτό το αίτημά του για 48ωρη παράταση προκειμένου να πληρώσει την πρώτη δόση για την τηλεοπτική άδεια. Παράλληλα πλήρωσε την πρώτη δόση του ποσού που είχε προτείνει ο Θ. Κυριακού και πλέον δεν έχει κανένα πρόβλημα. Με τον αποκλεισμό του Καλογρίτσα όμως δημιουργούνται νέα προβλήματα γιατί κανένας δεν ξέρει εάν οι επιλαχόντες που είναι ο Ι. Σαββίδης και ο Δ. Κοντομηνάς έχουν αποφασίσει να πληρώσουν τα χρήματα για να πάρουν την άδεια. Όλα πάντως θα κριθούν στη Δικαιοσύνη καθώς εκκρεμούν δεκάδες αγωγές, προσφυγές και μηνύσεις!
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.