Τρομερό ξεκίνημα για την Ένωση που… σκόρπισε μόνο με 4-1 την Ξάνθη. Δυο γκολ ο Πορτογάλος, το ένα με σουτάρα από μακριά, δίχτυα βρήκαν και οι Μάνταλος – Ντίντακ.
Εντυπωσιακή ήταν η πρεμιέρα της ΑΕΚ στη Σούπερ Λιγκ, καθώς με εντυπωσιακή εμφάνιση και πολύ όμορφα γκολ, νίκησε 4-1 την Ξάνθη που παρουσίασε τρομερά κενά στην άμυνα.
Το ματς είχε τρελό ρυθμό και τέσσερα γκολ στα πρώτα 16 λεπτά, τρία από την ΑΕΚ και ένα από τους Ακρίτες. Η Ένωση προηγήθηκε 2-0 με γκολ των Αλμέιδα – Μάνταλου, η Ξάνθη μείωσε με τον Χαμζά στο 12’, όμως ο Αλμέιδα με μία γκολάρα έγραψε το 3-1 στο 16’. Το τέταρτο ήρθε από τον Ντίντακ στο δεύτερο ημίχρονο, όπου οι Κτρινόμαυροι έχασαν τουλάχιστον άλλες τέσσερις κλασικές ευκαιρίες.
Εξαιρετική η ΑΕΚ από τη μέση και μπροστά, φοβερή εμφάνιση από τον Πατίτο, θέλει ακόμα δουλειά στην άμυνα, όπου σε πολλές περιπτώσεις χρειάστηκαν οι επεμβάσεις του Ανέστη.
Περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/sports/podosfairo/article/355685/ekrypse-tin-mpala-i-aek-kanoni-o-almeida
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.