Επικίνδυνος παραμένει ο δρόμος που ενώνει τον Άρι με τη Μικρομάνη καθώς σε δύο σημεία έχουν μείνει νερά συγκεντρωμένα.
Επίσης ο δρόμος από Τρίοδο για Άρι έχει φαγωθεί στις άκρες σε αρκετά σημεία και ειδικά το βράδυ είναι εξαιρετικά επικίνδυνα να κυκλοφορήσει κάποιος. Και επειδή αρκετοί οδηγοί για να πάνε Καλαμάτα από τη Μεσσήνη επιλέγουν αυτή τη διαδρομή αντί να πάνε από τη Βαλύρα, καλό είναι να ξέρουν ότι ο δρόμος για Καλαμάτα περνάει μόνο μέσω του Άρι (από τη γέφυρα), αλλά τα νερά όπως γράψαμε και παραπάνω δεν έχουν υποχωρήσει σε δύο σημεία. Γι' αυτό μεγάλη προσοχή γιατί κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί τι μπορεί να γίνει με μια νέα βροχή.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.