
Την ανησυχία του για την επόμενη ημέρα μετά την ολοκλήρωση της δημοπρασίας για τις τηλεοπτικές άδειες εξέφρασε ο πρόεδρος...
της ΕΣΗΕΑ Σταμάτης Νικολόπουλος, κάνοντας λόγο για «τρομακτικό σοκ» και για εργαζόμενους που βρίσκονται «στον αέρα».
«Είμαστε στην επόμενη μέρα της ιδιωτικής τηλεόρασης. Αυτό το σοκ είναι τρομακτικό. Οι εργαζόμενοι είναι στον αέρα», είπε στον ΒΗΜΑ fm ο κ. Νικολόπουλος και διερωτήθηκε «Οι επιχειρήσεις, αν κάποιος δεν έχει πάρει άδεια, και οφείλει στους εργαζόμενους και τα ασφαλιστικά ταμεία, αυτά τα χρήματα τι θα γίνουν; Ξαφνικά θα σκουπίσουμε τα χρέη;»
Περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2016/09/blog-post_788.html
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.