Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου 2016

Όλα καλά με Παπανικολάου στον Ολυμπιακό

Καθαρή η μαγνητική του Έλληνα φόργουορντ. Ξανά στο Μέτσοβο οι πρωταθλητές Ελλάδας μετά την κηδεία της συζύγου του Γιώργου Αγγελόπουλου

Όλα καλά με Παπανικολάου στον Ολυμπιακό

Ανακούφιση στον Ολυμπιακό όσον αφορά την κατάσταση του Κώστα Παπανικολάου. Ο Έλληνας φόργουορντ υπεβλήθη σε μαγνητική τομογραφία, λόγω ενοχλήσεων στον ορθό κοιλιακό, η οποία βγήκε «καθαρή». 

Αυτό ουσιαστικά σημαίνει πως ο 26χρονος άσος δεν αντιμετωπίζει τίποτα σοβαρό και προσεχώς θα επιστρέψει κανονικά σε φουλ ρυθμούς. 

Αξίζει να σημειωθεί πως η αποστολή των πρωταθλητών Ελλάδας επέστρεψε στο Μέτσοβο, μετά το ταξίδι-αστραπή στην Αθήνα για να παρευρεθεί στην κηδεία της συζύγου του Γιώργου Αγγελόπουλου, όπου προετοιμάζεται για τη νέα σεζόν. Την Κυριακή υπάρχει κανονικά προπόνηση.



πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/basket/ola-kala-me-papanikolaou-ston-olumpiako/3198415

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.