Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου 2016

ΤΑΜΑΜ: Τον Σεπτέμβριο το πρώτο «πάμε» για τα γυρίσματα...




Ο Πιέρρος Ανδρακάκος αναμένεται να πει στους ηθοποιούς το πρώτο «πάμε» για τα γυρίσματα του ''Ταμάμ'' τον Σεπτέμβριο, ώστε η κωμική σειρά να κάνει πρεμιέρα με την έναρξη του καινούργιου προγράμματος του ΑΝΤ1.

Όπως είναι γνωστό,ο Βασίλης Ρίσβας και η Δήμητρα Σακαλή έχουν ήδη γράψει τα πρώτα επεισόδια και οι ιστορίες τους αναμένεται να καταπλήξουν τους τηλεθεατές, μια και ο 3ος κύκλος θα τα έχει όλα: τσακωμούς, έρωτες, επιστροφές, εγκυμοσύνες, προβλήματα, χαρά και γέλιο!


Πηγή: mytv

πηγή: http://www.tvnea.com/2016/08/blog-post_881.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.