
Νέα μελέτη, που δημοσιεύεται στο διεθνές επιστημονικό περιοδικό Nutrients, δείχνει πως η αντικατάσταση ενός και μόνο ζαχαρούχου ροφήματος με νερό, μπορεί να ωφελήσει σημαντικά την υγεία.
Παλαιότερες έρευνες, έχουν δείξει πως η αυξημένη πρόσληψη θερμίδων από ροφήματα που περιέχουν ζάχαρη, όπως τα αναψυκτικά και τα ενεργειακά ποτά με προσθήκη ζάχαρης, συνδέεται με υψηλότερο κίνδυνο εμφάνισης υπέρβαρου ή παχυσαρκίας, σακχαρώδη διαβήτη τύπου 2 και καρδιαγγειακών νοσημάτων.
Περισσότερα στο http://www.neadiatrofis.gr/2016/09/akomi-kai-ena-anapsiktiko-ligotero-ofelei-simantika-tin-ygeia.html
Από τη Χριστίνα Κατσαρού, επιστημονική συνεργάτη neadiatrofis.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.