Οι αδερφοί Γιαννακόπουλοι, αλλά και ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς είναι οι άνθρωποι που στιγμάτισαν τη ζωή του Δημήτρη Διαμαντίδη, όπως δήλωσε ο «3D»!
«Νομίζω πως είναι τεράστια τιμή. Εύχομαι κάθε αθλητής να ζήσει κάτι τέτοιο», δήλωσε αρχικά στην κάμερα της Nova ο Δημήτρης Διαμαντίδης και πρόσθεσε:
«Έχω εισπράξει τόση αγάπη σε αυτή την ομάδα, αλλά το σημερινό ήταν κάτι μοναδικό. Έχω πει πολλές φορές "ευχαριστώ", αλλά αυτή είναι η πιο σωστή λέξη».
Για τον φετινό Παναθηναϊκό: «Το ρόστερ είναι πολύ καλό. Ακόμη ψάχνονται, αλλά θεωρώ πως ο προπονητής ξέρει τι πρέπει να κάνει. Όλοι θα είμαστε δίπλα στην ομάδα. Εγώ σταμάτησα, αλλά ο Παναθηναϊκός συνεχίζει. Στις ομάδες, δεν πρέπει να υπάρχουν πρόσωπα».
Για τους ανθρώπους που τον στιγμάτισαν: «Για τους αδερφούς Γιαννακόπουλους και τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς, νιώθω κάτι μοναδικό. Μακάρι να ήταν εδώ και εκείνος. Ξέρω πως έχει υποχρεώσεις, όμως. Τον αγαπώ πάρα πολύ».
Για τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο: «Είναι ένας άνθρωπος που συνεχίζει στο τιμόνι της ΚΑΕ και βάζει τα λεφτά του για την αγάπη του για την ομάδα και το μπάσκετ».
πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/basket/diamadidis-euxomai-kathe-athlitis-na-zisei-kati-tetoio/3202329
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.