Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2016

ΝΔ: “Η υπόθεση “τηλεοπτικές άδειες” έγινε από σκοτεινή, σκοτεινότερη”

ΚΟΥΜΟΥΤΣΑΚΟΣ
Ο Εκπρόσωπος Τύπου της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Β’ Αθηνών, κ. Γιώργος Κουμουτσάκος, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Μετά τους ισχυρισμούς του νομικού συμβούλου υποψήφιων διεκδικητών τηλεοπτικής άδειας, καθώς και μετά τα όσα συνέβησαν σήμερα στο Συμβούλιο της Επικρατείας, η υπόθεση “τηλεοπτικές άδειες” έγινε από σκοτεινή, σκοτεινότερη.  

Κάθε μέρα που περνά, επιβεβαιώνεται ότι η υπόθεση αυτή έχει καταρρεύσει. Όχι μόνο στη συνείδηση των πολιτών, αλλά και στην πράξη.  
Μόνη λύση η πρόταση που εξαρχής υπέβαλε η Νέα Δημοκρατία: Κατάργηση του νόμου Παππά και διεξαγωγή νέου διαγωνισμού από το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης». 






Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.