Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2016

Συλλαλητήριο την Τρίτη στη Βουλή ενάντια στο πολυνομοσχέδιο

adedy
Παλλαϊκό Συλλαλητήριο διαμαρτυρίας για την ένταξη επιχειρήσεων κοινωνικού χαρακτήρα στο υπερταμείο διοργανώνει αύριο Τρίτη στις 18:00 στη Βουλή η ΑΔΕΔΥ, με αφορμή την ψήφιση του σχετικού πολυνομοσχεδίου.



Περισσότερα στο http://www.matrix24.gr/2016/09/sillalitirio-tin-triti-sti-vouli-enantia-sto-polinomoschedio/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.