Στάσεις εργασίας εξήγγειλαν για την προσεχή Πέμπτη, 15 Σεπτεμβρίου, οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΑ στα λεωφορεία, από την έναρξη της βάρδιας έως τις 09:00 και από τις 21:00 έως τη λήξη της βάρδιας.
Περισσότερα στο http://www.tribune.gr/greece/news/article/281835/pote-ke-pies-ores-tha-kanoun-stasis-ergasias-ta-leoforia.html
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.