
Χωρίς καν να...
δικαστεί αφέθηκε ελεύθερη η Σάσα Σταμάτη από το μονομελές αυτόφωρο Πειραιά καθώς η παρεξήγηση, όπως αποδείχθηκε, λύθηκε με την εγγραφή συγγνώμη της γνωστής δημοσιογράφου προς τον ειδικό φρουρό και την ανάκληση της μήνυσης του τελευταίου με αφορμή το επεισόδιο που εκτυλίχθηκε προχθές έξω από το αστυνομικό τμήμα Πειραιά.
Όπως υποστήριξε στην πρόεδρο η Σάσα Σταμάτη, "σέβομαι όλα τα παιδιά της αστυνομίας" και φανερά συγκινημένη ζήτησε συγγνώμη από τον ειδικό φρουρό ο οποίος ισχυρίστηκε πως δέχθηκε εξύβριση από την κ.Σταμάτη.
"Κάνω μια δουλειά η οποία απαιτεί και πρέπει να έχει σεβασμό", υποστήριξε ο ειδικός φρουρός ισχυριζόμενος πως στο συμβάν ήταν μάρτυρας ο αδελφός του ο οποίος πέρναγε τυχαία από το σημείο.
Μετά από αμοιβαίες εξηγήσεις και τη διαβεβαίωση και των δυο πλευρών ότι το συμβάν θεωρείται λήξαν, το δικαστήριο προχώρησε στην εκδίκαση της υπόθεσης και αποδεχόμενο την εγγραφή συγγνώμη της Σάσας προς τον αστυνομικό και την παράλληλη ανάκληση της μήνυσης του, την έκρινε αθώα ελλείψει δόλου.
http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2016/09/blog-post_1908.html
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.