Για άλλη μια χρονιά η Αγγελική Νικολούλη ανανεώνει το ραντεβού της με τους τηλεθεατές μέσα από την συχνότητα του Alpha. To Φως στο Τουνελ θα ανάψει για άλλη μια χρονιά.
Νωρίτερα σήμερα πραγματοποιήθηκαν τα γυρίσματα για το τρέιλερ της εκπομπής για την νέα σεζόν.
Η δημοσιογράφος και παρουσιάστρια όπως μπορείτε να δείτε και από τις φωτογραφίες που δημοσίευσε ο Alpha στον επίσημο λογαριασμό του στο Instagram, έκανε τα γυρίσματα για το trailer και επιστρέφει ανανεωμένη και έτοιμη για τις νέες προκλήσεις που θα αντιμετωπίσει.






Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.