Γύρω από το θέμα των τηλεοπτικών αδειών κινούταν η συζήτηση στο σημερινό «Happy Day».
Ωστόσο μια φράση που είπε ο Κώστας Φραγκολιάς αποτέλεσε αφορμή για να αφήσει περισσότερα ερωτηματικά να… αιωρούνται ο Δήμος Βερύκιος.
«Πάμε για πρωτάθλημα!», είπε ο Κώστας Φραγκολιάς για τον Alpha και ο Δήμος Βερύκιος συμπλήρωσε όλο νόημα: «Έβγαλε την είδηση ο Κωστάκης. Πάμε για το πρωτάθλημα και να το παίρνουμε για χρόνια πολλά».
Δείτε το βίντεο:
http://www.crashonline.gr/ολο-νοημα-το-πρωταθλημα-του-βερυκιου/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.