Η Ευαγγελία Τσικρίκα, δημοσιογράφος του Alpha, απηύθυνε ερώτηση σχεδόν δακρύζοντας στον πρωθυπουργό, Αλέξη Τσίπρα, στην συνέντευξη τύπου στην ΔΕΘ. Η δημοσιογράφος μίλησε για τις τηλεοπτικές άδειες και για το γεγονός πως μετά από τόσα χρόνια θα μείνει στον δρόμο. Είπε χαρακτηριστικά : « Μέτα από 21 χρόνια χάνω τη δουλειά μου, σας κοιτώ στα μάτια και αισθάνομαι ότι εσείς με απολύετε. Γιατί τιμωρείτε τους εργαζόμενους;» και συνέχισε η δημοσιογράφος λέγοντας του ότι «τον Ιανουάριο του 2015 λέγατε ότι θα υπερασπιστείτε τη Δημοκρατία, άλλαξε κάτι στα πιστεύω σας;».
Όταν ο Αλέξης Τσίπρας άρχισε να απαντάει στην ερώτηση, η Τσικρίκα τον διέκοψε και ο πρωθυπουργός με έντονο ύφος της είπε να τον αφήσει να ολοκληρώσει. Ενώ η Όλγα Γεροβασίλη διέκοψε την δημοσιογράφο λέγοντας πως δεν κάνουν διάλογο.
Ο πρωθυπουργός απάντησε λέγοντας: «Μας ενδιαφέρουν όλες οι θέσεις εργασίας. Για τους 2000 εργαζόμενους δεν έκλαψε κανείς. Τώρα κάποιοι χύνουν κροκοδείλια δάκρυα. Για τους εργαζόμενους της ΕΡΤ δεν έκλαψε κανείς. Καλά κάνουν οι εργαζόμενοι της ΕΡΤ και κάνουν κινητοποιήσεις αλλά εσάς δεν είδα να κάνετε. Το σύστημα ήταν ασύδοτο. Αυτό σημαίνει ότι είμαστε κάθε λέξη του συντάγματος. Το δημόσιο θα έπρεπε να είχε εισπράξει και είναι 27 χρόνια που είναι αρρύθμιστο το τοπίο, θα έπρεπε να είχε κάνει τρεις δημοπρασίες. Αναλογιστείτε τι έχει χάσει το δημόσιο, ένα τεράστιο ποσό μόνο και μόνο γιατί οι κυβερνήσεις δεν έκαναν ό,τι έπρεπε. Εμείς δίνουμε τη δυνατότητα για 4 άδειες γιατί πιστεύουμε ότι τα ΜΜΕ πρέπει να μπορούν να έχουν βιώσιμα σχήματα και να μην εξαρτώνται από τη διαπλοκή. Υπερασπιστήκαμε το δημόσιο συμφέρον, όταν ξεκίνησε η διαδικασία, όλοι την αμφισβητούσαν. Αν δεν βάζαμε τους όρους του διαγωνισμού, θα έρχονταν όλοι να δώσουν από 10 εκατ. Εμείς θα κάνουμε ό,τι είναι δυνατό για να μη χάσει κανείς τη δουλειά του. Οι μέτοχοι του Mega δεν φρόντισαν για τη διάσωση του καναλιού. Έχουμε μια διαδικασία που με αδιάλειπτο τρόπο που δυο από τα υπάρχοντα κανάλια πήραν άδεια και δυο νέοι υποψήφιοι έρχονται και παίρνουν άδεια.
Από την πλευρά μας αυτό που οφείλουμε να κάνουμε είναι αν υπάρχουν απολύσεις, να δοθούν κίνητρα να προσληφθούν στους νέους πάροχους. Έχουμε εξαγγείλει προγράμματα επιδότησης για τους 4 νέους καναλάρχες να προσλάβουν από τυχόν απολυμένους επιδότηση 360 ευρώ τους πρώτους μήνες και τους επόμενους 12 μήνες επιδότηση για τις ασφαλιστικές εισφορές. Πρέπει όλοι να καταλάβουμε ότι δεν μπορούν οι εργαζόμενοι να είναι όμηροι, να δουλεύουν και να μην πληρώνουμε. Το τσάμπα πέθανε κα Τσικρίκα. Κάποιοι άλλοι και όχι εγώ, είχαν μιλήσει για νταβατζήδες. Το νταβατζιλίκι πέθανε.»
Η Ευαγγελία Τσικρίκα απάντησε σε αυτό πως δεν γίνεται να λέει κάτι τέτοιο για έναν σταθμό που έδωσε 61 εκατομμύρια.
Περισσότερα στο http://www.crashonline.gr/εκνευρισμός-τσίπρα-σε-ερώτηση-δημοσι/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.