Μήνυμα Κοντομηνά για τη συνέχιση της λειτουργίας του τηλεοπτικού σταθμού Alpha . Ο πρόεδρος του καναλιού, δηλώνει σε συνεργάτες του πως “με τον ένα ή τον άλλο τρόπο ο Alpha θα εκπέμπει και την 1η Ιανουαρίου 2017”.
Αναλυτικό ρεπορτάζ στην έντυπη έκδοση των Τυπολογιών αυτή την Κυριακή.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.