Η Ελένη Μενεγάκη «εισέβαλε» στο πλατό του δελτίου ειδήσεων του Alpha.
Ο Αντώνης Σρόιτερ λίγο πριν ξεκινήσει το δελτίο είδε την παρουσιάστρια στο πλατό των ειδήσεων και «ανέβασε» φωτογραφία τους στο facebook γράφοντας: «Εισβολή στο στουντιο, την ωρα του δελτιου. Την λενε Ελενη, ειναι απειρη αλλα ομορφη και ονειρευεται καποτε να εμφανιστει στην τηλεοραση».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.