Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2016

Κοντομήνας: Η πορεία του ALPHA δεν τελειώνει εδώ. Η δικαίωση θα έρθει σύντομα

kontominas
Με ένα μήνυμα σε όλους τους εργαζομένους του ALPHA τοποθετήθηκε ο ιδιοκτήτης του τηλεοπτικού σταθμού Δημήτρης Κοντομηνάς λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση της δημοπρασίας για τις τηλεοπτικές άδειες.
O κ. Κοντομηνάς σημειώνει με νόημα πως “η πορεία του Alpha δεν τελειώνει εδώ…”
Το μήνυμα του κ. Κοντομηνά, το οποίο ανήρτησε στο Facebook η δημοσιογράφος του Alpha, Βίκυ Χατζή, αναφέρει τα εξής:

“Ο Όμιλος ALPHA, με τη δύναμη και την εμπιστοσύνη των εργαζομένων του, έχει κατακτήσει την κορυφή δίνοντας πάντα πολλές και σκληρές μάχες.Το ίδιο θα συνεχίσει να κάνει και τώρα σε πείσμα όσων θα ήθελαν να δουν τον πρώτο σε τηλεθεάσεις, αξιοπιστία και εγκυρότητα σταθμό να κλείνει. Ο ALPHA είναι οικονομικά ο πιο υγιής και διάφανος τηλεοπτικός σταθμός της χώρας και η πορεία του δεν τελειώνει εδώ. Τα όπλα στην φαρέτρα του είναι πολλά και η δικαίωση θα έρθει σύντομα. Θέλω να σας ευχαριστήσω όλους, θερμά, για τα μηνύματα αγάπης και εμπιστοσύνης στο πρόσωπό μου. Ενωμένοι, όπως πάντα, συνεχίζουμε.” Δημήτρης Κοντομηνάς.



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.