Ένα 24ώρο μετά την 15λεπτη συνάντηση στη Μιχαλακοπούλου του εφοπλιστή, Μαρινάκη, με τον εκδότη, Σταύρο Ψυχάρη,προκύπτει – σύμφωνα με ορισμένες πηγές- ότι το περιεχόμενο της συζήτησης των δυο ανδρών αφορούσε αποκλειστικά την πώληση των μετοχών της εκτυπωτικής «Ίριδας» και του ποσοστού του ΔΟΛ στο πρακτορείο «Άργος».
Με άλλα λόγια οι ίδιες πηγές υποστηρίζουν ότι,ο πρόεδρος του Ολυμπιακού ενδιαφέρεται για την εξαγορά των ποσοστών του Σταύρου Ψυχάρη σε «Ίριδα» και «Άργος»,προκειμένου να ενισχύσει την παρουσία του στο χώρο των media, ελέγχοντας ουσιαστικά το κομμάτι των εκτυπώσεων και της διανομής.
Είναι φανερό ότι ο Βαγγέλης Μαρινάκης είναι αποφασισμένος να μπει για τα καλά στην αγορά των ΜΜΕ,έχοντας τον απόλυτο και πλήρη έλεγχο σε όλα τα επίπεδα και στάδια της διαδικασίας… Ενώ με την εξασφάλιση της μίας εκ των τεσσάρων τηλεοπτικών αδειών μετατρέπεται σε κυρίαρχο παίκτη, μαζί με την οικογένεια Αλαφούζου ,στον νέο χάρτη των media στη Χώρα μας.
Enimerosi24.gr
πηγή: http://www.tvnea.com/2016/09/a_10.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.