Ισχυρότατες απώλειες καταγράφουν στην εκκίνηση της σημερινής συνεδρίασης τα κυριότερα χρηματιστήρια στην Ευρώπη, εν μέσω των ανησυχιών για το ενδεχόμενο άμεσης αύξησης των αμερικανικών επιτοκίων.Αρνητικό το ξεκίνημα στην πρώτη συνεδρίαση της εβδομάδας με τον Γενικό Δείκτη Τιμών στο Χρηματιστήριο Αθηνών να καταγράφει σημαντική πτώση. Μεγάλες οι απώλειες για τον τραπεζικό κλάδο με τα χαρτιά των τραπεζών να καταγράφουν πτώση πάνω από 3%. Στην αρχή της συνεδρίασης, στις 10:37 και με τον τζίρο στα 1,52 εκατομμύρια ο Γενικός Δείκτης του Χρηματιστηρίου της Αθήνας κατέγραφε πτώση 1,49% και διαμορφωνόταν στις 558,35 μονάδες.
Όσον αφορά τις υπόλοιπες ευωαγορές, ο βρετανικός FTSE 100 υποχωρεί κατά 1,45% στις 6.678 μονάδες, ο γερμανικός DAX καταγράφει πτώση κατά 2,29% στις 10.311 μονάδες και ο γαλλικός CAC 40 σημειώνει απώλειες κατά 1,98% στις 4.402 μονάδες.
Στην περιφέρεια, ο ισπανικός ΙΒΕΧ 35 κινείται πτωτικά κατά 2,07% στις 8.839 μονάδες και ο ιταλικός FTSE MIB κατά 2,17% στις 17.784 μονάδες. Ο πανευρωπαϊκός δείκτης Stoxx 600 εμφανίζει απώλειες κατά 1,91% στις 338,91 μονάδες.
Περισσότερα στο http://www.financialbox.gr/στο-κοκκινο-τα-χρηματιστηρια-με-το/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.