Σε 24ωρη απεργία κατέρχονται από τις 6 το πρωί του Σαββάτου οι εργαζόμενοι στους δημόσιους και ιδιωτικούς τηλεοπτικούς σταθμούς με απόφαση που έλαβε το διασωματειακό όργανο των συνεργαζόμενων Ενώσεων στο χώρο του Τύπου.
Περισσότερα στο http://www.toxwni.gr/ellada/item/123021-24ori-apergia-se-dimosia-kai-idiotika-tileoptika-kanalia-to-savvato
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.