Η ΑΕΚ που είχε θέματα στα εκτός έδρας πέρσι, πέτυχε το πρώτο διπλό φέτος, επικρατώντας 2-0 της Βέροιας, πέτυχε το 2 στα 2 και δείχνει, ότι μπορει να κάνει πρωταθληματική πορεία. Γκολάρα ο Μπακασέτας, σκόραρε ο Βάργκας, χάρμα οφθαλμών ο Πατίτο.
Περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/sports/podosfairo/article/356583/aek-gera-protathlima-ksana-binteo
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.