Σε μια πρωτότυπη αλλαγή θα προχωρήσει ο ΕΣΑΚΕ όσον αφορά τη διεξαγωγή των πλέι οφ του ελληνικού πρωταθλήματος, στα οποία δεν θα συμμετέχουν οι οκτώ πρώτοι της βαθμολογίας, αλλά οι έξι!
Η παγιωμένη πρακτική που εφαρμόζεται στη συντριπτική πλειοψηφία των πρωταθλημάτων στην Ευρώπη, θέλει τις οκτώ πρώτες ομάδες του πρωταθλήματος να συμμετέχουν στα πλέι οφ. Ωστόσο, το ελληνικό πρωτάθλημα θα έχει μια πρωτοτυπία.
Από την επόμενη σεζόν, θα προκρίνονται στα πλέι οφ οι έξι πρώτες ομάδες της βαθμολογίας και στην πρώτη φάση δεν θα συμμετάσχουν οι δυο πρώτες ομάδες. Έτσι, στα προημιτελικά θα συγκρούονται σε σειρές best of five τα ζευγάρια 3-6 και 4-5. Οι δυο πρώτοι θα περιμένουν τους νικητές αυτών των ζευγαριών και θα συγκρούονται μαζί τους στα ημιτελικά.
Η απόφαση αυτή ελήφθη για να αυξηθεί ο αριθμός των αγώνων με αυξημένο ενδιαφέρον, όπως τόνισε ο πρόεδρος του ΕΣΑΚΕ, Μιχάλης Μελής. Στη συνέχεια δεν αποκάλυψε κάτι για τον χορηγό του πρωταθλήματος, αλλά και για την 14η ομάδα λέγοντας ωστόσο, ότι στις αρχές της επόμενης εβδομάδας θα έχει γίνει γνωστή.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.