Υψηλά ποσοστά τηλεθέασης συγκέντρωσαν και χθες ο Γιώργος Παπαδάκης και η εκπομπή "Καλημέρα Ελλάδα".
Η εκπομπή του ΑΝΤ1 κερδίζει καθημερινά το ενδιαφέρον των τηλεθεατών, ενώ και η "Πρώτη Γραμμή" του ΣΚΑΪ συγκεντρώνει αρκετά υψηλά ποσοστά τηλεθέασης.
Πιο συγκεκριμένα, η εκπομπή του Γιώργου Παπαδάκη συγκέντρωσε χθες, Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου, μέσο όρο στο γενικό σύνολο 34,4%, ενώ στο νεανικό κοινό έκανε 21%.
Όσο για το άλλο ενημερωτικό πρωινό, την "Πρώτη Γραμμή" του ΣΚΑΪ, κινήθηκε και εκείνο υψηλά- μένοντας, όμως, πίσω από τον Γιώργο Παπαδάκη.
Η εκπομπή του ΣΚΑΪ έκανε 24,7% στο σύνολο, ενώ στο νεανικό κοινό 15-44 συγκέντρωσε μέσο όρο 12,9%.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.