Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2016

Νότια Κορέα: Δίνει 1,43 δισ. δολάρια για αντιπυραυλικό σύστημα

Το δικό της αντιπυραυλικό σύστημα θέλει να αναπτύξει η Νότια Κορέα και για το λόγο αυτό σχεδιάζει να δαπανήσει 1,58 τρισ. γουόν, δηλαδή 1,43 δισ. δολάρια, εν μέσω κλιμακούμενων πυρηνικών και πυραυλικών απειλών από τη Βόρεια Κορέα.

Το σχέδιο για τον αμυντικό προϋπολογισμό του 2017 κατατέθηκε σήμερα στην Εθνοσυνέλευση από το υπουργείο Άμυνας της Σεούλ και την αρχή αμυντικών προμηθειών της χώρας, σύμφωνα με το πρακτορείο της Νότιας Κορέας Yonhap. 

Το ποσό για το 2017 είναι κατά 3,8% υψηλότερο σε σχέση με το κόστος που είχε προϋπολογιστεί για φέτος αναφορικά με την αντιμετώπιση των πυρηνικών και πυραυλικών απειλών της Βόρειας Κορέας, μετέδωσε το Yonhap.


Πηγή: http://www.protothema.gr/world/article/608209/notia-korea-dinei-143-dis-dolaria-gia-adipurauliko-sustima/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.