Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2016

ΦΟΒΕΡΟ: έπαιξαν τένις στα… 13.000 πόδια! (ΒΙΝΤΕΟ)

cloudss
Ένα ζευγάρι αλεξιπτωτιστών αποφάσισε να παίξει το αγαπημένο του παιχνίδι κινούμενοι περίπου με 200 χιλιόμετρα την ώρα!
Αφού πήδηξαν από τα 13.000 πόδια ξεκίνησαν το παιχνίδι με το μπαλάκι του τένις χωρίς ρακέτα! Βέβαια πρόκειται για μια ειδικά σταθμισμένη μπάλα για να καταφέρουν να το κάνουν, αλλά το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό.





http://www.makeleio.gr/φοβερο-έπαιξαν-τένις-στα-13-000-πόδια-βιντ/



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.