Ένα ζευγάρι αλεξιπτωτιστών αποφάσισε να παίξει το αγαπημένο του παιχνίδι κινούμενοι περίπου με 200 χιλιόμετρα την ώρα!
Αφού πήδηξαν από τα 13.000 πόδια ξεκίνησαν το παιχνίδι με το μπαλάκι του τένις χωρίς ρακέτα! Βέβαια πρόκειται για μια ειδικά σταθμισμένη μπάλα για να καταφέρουν να το κάνουν, αλλά το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό.
http://www.makeleio.gr/φοβερο-έπαιξαν-τένις-στα-13-000-πόδια-βιντ/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.