Τετάρτη 17 Αυγούστου 2016

To συγκινητικό μήνυμα της Νανάς Καραγιάννη και η φωτογραφία μετά το νοσοκομείο

Η Νανά Καραγιάννη πρόσφατα νοσηλεύτηκε στην εντατική μονάδα νοσοκομείου, αλλά ευτυχώς όλα πήγαν καλά για την γλυκιά δημοσιογράφο, η οποία κατάφερε και ξεπέρασε τον κίνδυνο και πλέον απολαμβάνει το καλοκαίρι της.
Η ίδια μάλιστα ανέβασε μια φωτογραφία της στην παραλία και ευχαρίστησε όλους όσους της συμπαραστέκονται.



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.