Η Νανά Καραγιάννη πρόσφατα νοσηλεύτηκε στην εντατική μονάδα νοσοκομείου, αλλά ευτυχώς όλα πήγαν καλά για την γλυκιά δημοσιογράφο, η οποία κατάφερε και ξεπέρασε τον κίνδυνο και πλέον απολαμβάνει το καλοκαίρι της.
Η ίδια μάλιστα ανέβασε μια φωτογραφία της στην παραλία και ευχαρίστησε όλους όσους της συμπαραστέκονται.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.