Παρασκευή 12 Αυγούστου 2016

ΤΡΙΚΑΛΙΝΟΣ ΤΟ ΠΡΩΤΟ «ΘΥΜΑ» ΤΟΥ POKEMON GO! Είχε άγιο – Την γλίτωσε φθηνά

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Το πρώτο «θύμα» του Pokemon Go, στη χώρα μας. είναι γεγονός.
Πρόκεται για έναν 15χρονο στα Τρίκαλα που τραυματίστηκε σε χωράφι της οικογένειάς του αφού ήταν απορροφημένος στο παιχνίδι.
Σύμφωνα με το trikalanews.gr ο νεαρός τραυματίστηκε προχθές το απόγευμα στην Τοπική Κοινότητα Ράξας του Δήμου Τρικκαίων, όταν στην προσπάθεια του να «συλλάβει» Pokemon έπεσε πάνω στη φρέζα τρακτέρ που οδηγούσε ο πατέρας του.
Ο 15χρονος μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο Τρικάλων όπου εκεί οι γιατροί του έκαναν τέσσερα ράμματα στο κεφάλι.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.