Τετάρτη 31 Αυγούστου 2016

«Το MEGA θα συνεχίσει να λειτουργεί ακόμα και χωρίς άδεια», είπε ο Π. Ψυχάρης

«Το MEGA υπάρχει και θα συνεχίσει να υπάρχει παρά τις ονειρώξεις κάποιων», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του ΔΟΛ και μη εκτελεστικό μέλος του ΔΣ της ΤΗΛΕΤΥΠΟΣ Α.Ε.,Παν. Ψυχάρης, διαβεβαιώνοντας ότι το κανάλι δεν κλείνει, όπως προεξοφλούν κάποιοι και θα συνεχίσει να παράγει πρόγραμμα. 
Κατά την κατάθεσή του στην εξεταστική επιτροπή της Βουλής η οποία διερευνά την υπόθεση της δανειοδότησης ΜΜΕ και κομμάτων, ο κ. Ψυχάρης τόνισε ότι «η εταιρεία ΤΗΛΕΤΥΠΟΣ δεν είναι Μαρινόπουλος», σημειώνοντας ότι «βρίσκεται σε μια πορεία να βολέψει τα οικονομικά της και να τακτοποιηθεί σε μια δύσκολη οικονομική συνθήκη σαν αυτή που διανύουμε». 
Ερωτηθείς από τον ανεξάρτητο βουλευτή Ν. Νικολόπουλο ποιος θα πληρώσει για τα δάνεια του MEGA, ο μάρτυρας του απάντησε: «Τα δάνεια θα τα πληρώσει αυτός που τα πληρώνει μέχρι σήμερα. Το MEGA δεν κλείνει. Θα συνεχίσει να υπάρχει. Μπορεί να είναι η φαντασίωσή σας, η ονείρωξή σας, αλλά δεν κλείνει».
Απαντώντας σε σχετικές ερωτήσεις που του υποβλήθηκαν και από άλλους βουλευτές σχετικά με το τι θα κάνει το MEGA, δεδομένου του αποκλεισμού του από την χορήγηση των τηλεοπτικών αδειών που βρίσκεται σε εξέλιξη και αν βγει εκτός της ψηφιακής πλατφόρμας της DIGEA, ο κ. Ψυχάρης ανέφερε ότι υπάρχουν και άλλες τεχνολογικές δυνατότητες μετάδοσης μέσω ίντερνετ, μέσω δορυφόρου είτε μέσω NOVA, OTE TV κλπ.,κάτι που προκάλεσε εκνευρισμό σε μερικούς βουλευτές οι οποίοι έσπευσαν να μιλήσουν για «αντάρτικο του MEGA». Μάλιστα μια φράση του τροφοδότησε περαιτέρω αυτό τον εκνευρισμό: «Ο ΔΟΛ έχει στις σκέψεις του και το ΒΗΜΑ ΤV. Αλλά να μείνει μεταξύ μας…», είπε με νόημα.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.