Η Kim Kardashian κατάφερε να αδυνατίσει μετά από την γέννηση του γιου τους και έκανε την πρώτη της εμφάνιση με μαγιό στην παραλία του Μεξικού. Η διάσημη τηλεπερσόνα βρέθηκε στο θέρετρο Πούντα Μίντα, μαζί με τα δύο της παιδιά την 3χρονη North και τον μόλις 9 μηνών Saint.
Οι 3 τους έπαιζαν όλη μέρα στην άμμο με τα κουβαδάκια τους!
Το εντυπωσιακό είναι ότι η Kim φαίνεται να είναι πιο αδύνατη από ποτέ αλλά οι καμπύλες καμπύλες. Δεν φαίνεται να έχει χάσει τίποτα από την πίσω όψη της, που είναι και ο λόγος που είναι διάσημη και απόλυτα σέξι.
Δείτε τις φωτογραφίες:
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.