Τετάρτη 31 Αυγούστου 2016

Honda: Έρχεται κιβώτιο τριπλού συμπλέκτη με 11 σχέσεις!

img

Όπως όλα δείχνουν η Honda ετοιμάζει κιβώτιο τριπλού συμπλέκτη με 11 σχέσεις.

Μπορεί η Ford πριν από ένα χρόνο να μίλησε πρώτη για κιβώτιο 11 σχέσεων, αλλά από ό,τι φαίνεται η Honda έχει καταθέσει ήδη πατέντα για ένα κιβώτιο 11 σχέσεων και μάλιστα με τρεις συμπλέκτες!
Η ιαπωνική εταιρία μάλιστα στην πατέντα που έχει καταθέσει κάνει αναφορά στη χρησιμότητα του τρίτου συμπλέκτη. Σύμφωνα με την ιαπωνική εταιρία λοιπόν ο σημαντικός του ρόλος θα είναι η ελαχιστοποίηση της πτώσης της ροπής που υπάρχει σε ένα «συμβατικό» πλέον κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Οι αλλαγές των σχέσεων μάλιστα θα γίνονται ακόμα πιο γρήγορα, ενώ η διαχείριση της ροπής του κινητήρα θα είναι... θεωρητικά ακόμα καλύτερη.
Το κιβώτιο θα εστιάζει στην εξοικονόμηση καυσίμου, κάτι που σημαίνει ότι μπορεί να μπει σε οποιοδήποτε μοντέλο με σκοπό την μείωση την κατανάλωση καυσίμου, αλλά ακόμα δεν έχει γίνει γνωστό το που θα χρησιμοποιηθεί.
                                                                                                                                          πηγή: http://www.caranddriver.gr/eidiseis/arthro/honda_erxetai_kibotio_triplou_symplekti_me_11_sxeseis-7544315/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.