Παρασκευή 19 Αυγούστου 2016

Χρυσό μετάλλιο οι Όσκαρ Σμιντ και Τσερούτι



Οι Βραζιλιάνοι, Μπρούνο Όσκαρ Σμιντ και Άλισον Τσερούτι, κατέκτησαν το χρυσό μετάλλιο στο μπιτς βόλεϊ ανδρών, επικρατώντας 2-0 σετ στον τελικό των Ιταλών, Πάολο Νικολάι και Ντανιέλε Λούπο.

Δκαιολογώντας τον τίτλο του φαβορί και παίζοντας μπροστά σε φιλικό περιβάλλον ως οικοδεσπότες, οι Βραζιλιάνοι, Μπρούνο Όσκαρ Σμιντ και Άλισον Τσερούτι, κατέκτησαν το χρυσό μετάλλιο στο Ολυμπιακό τουρνουά μπιτς βόλεϊ.
Στον τελικό που κράτησε 45 λεπτά και είχαν απέναντι τους Ιταλούς, Πάολο Νικολάι και Ντανιέλε Λούπο, κατάφεραν να επικρατήσουν 2-0 σετ και να ανέβουν στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου. Πήραν το πρώτο σετ με 21-19 και το δεύτερο με 21-17, πανηγυρίζοντας την πρωτιά τους.
Το χάλκινο μετάλλιο κατέκτησε η Ολλανδία, καθώς οι Μπρούβερ/Μέουφσεν επιβλήθηκαν με 2-0 σετ των Ρώσων, Κρασίλνικοφ/Σεμένοφ. Τόσο το πρώτο όσο και το δεύτερο σετ κρίθηκαν στις λεπτομέρειες (23-21, 22-20).

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.