Πρώτη μεγάλη έκπληξη στο Ολυμπιακό τουρνουά, καθώς η Αυστραλία πάλεψε σκληρά και απέσπασε ισοπαλία με 9-9 από την Ουγγαρία, στην 2η ημέρα των αγώνων.
Με τον Ρίτσι Κάμπελ σε εξαιρετική επιθετική ημέρα οι Αυστραλοί έκαναν τρομερό τρίτο οκτάλεπτο και αιφνιδίασαν την Ουγγαρία, αφήνοντας την ομάδα του Μπένετεκ με δύο βαθμούς, σε έναν όμιλο που σίγουρα κρύβει εκπλήξεις.
Αυτή τη φορά, ο πρώην παίκτης του Πανιωνίου, Κότεριλ, έγινε ο παίκτης του αγώνα, καθώς από μακριά σκόραρε 26» πριν το τέλος και έδωσε την ισοπαλία στους Αυστραλούς που παλεύουν κάθε παιχνίδι στα ίσα.
Οι Ούγγροι θα ψάξουν την πρώτη νίκη τους κόντρα στην Ελλάδα την Τετάρτη, οπότε η αναμέτρηση αποκτά ακόμη περισσότερο ενδιαφέρον.
Οκτάλεπτα: (4-3, 2-2, 1-3, 2-1)
Ουγγαρία: Μάνχερτζ 1, Έρντελι 1, Βάμος 2, Σίβος 1, Ντένες Βάργκα 2, Χάραι 2
Αυστραλία: Κάμπελ 4, Φορντ 1, Κότεριλ 1, Ρόατς 1, Σουίφτ 1, Κέις 1
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.