«Θα πράξουμε ό,τι απαιτείται σε διπλωματικό, πρωτίστως, και αν χρειαστεί και σε νομικό επίπεδο για τις γερμανικές αποζημιώσεις», τονίζει ο αναπληρωτής υπουργός Εξωτερικών, Νίκος Ξυδάκης, σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «Αγορά».
«Η συζήτηση για τις γερμανικές οφειλές είναι πρωτίστως θέμα ηθικό», επισημαίνει ο Νίκος Ξυδάκης. «Η Ελλάδα θυσίασε πολλά στον αγώνα κατά του φασισμού. Απαιτείται η πλήρης αποκατάσταση της μνήμης των ανθρώπων που χάθηκαν. Η άλλη πλευρά οφείλει να το αναγνωρίσει», υπογραμμίζει ο αναπληρωτής υπουργός Εξωτερικών.
Σχετικά με το προσφυγικό ζήτημα ο Νίκος Ξυδάκης σημειώνει ότι «αποτελεί ιστορικό φαινόμενο που απαιτεί συντεταγμένη ευρωπαϊκή προσέγγιση» και θεωρεί ότι «η χώρα θα είναι έτοιμη σε περίπτωση αύξησης των προσφυγικών ροών από την Τουρκία».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.