Τετάρτη 3 Αυγούστου 2016

Σπίρτζης: Προβληματισμός για τους βανδαλισμούς σε σταθμούς του μετρό

Εντονο προβληματισμό για το αν συνδέονται οι βανδαλισμοί σταθμών της Αττικό Μετρό με την απόφαση της κυβέρνησης να αλλάξει το νομοθετικό πλαίσιο για την λειτουργία και την σύναψη συμβάσεων με εταιρείες σεκιούριτι και καθαρισμού εξέφρασε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης.

Μιλώντας στην Βουλή ανέφερε ότι οι εταιρίες αυτές ασκούσαν εκβιασμούς στους εργαζομένους με ψεύτικες αμοιβές και καταστάσεις για να προσθέσει ότι η κατάθεση υπουργικής τροπολογίας για την αλλαγή του καθεστώτος των συγκεκριμενων εταιρειών συνέπεσε με την έναρξη βανδαλισμών και καταστροφής ακυρωτικών μηχανημάτων στους σταθμούς του Μετρό.

 «Όλως τυχαίως κάποιες ομάδες άρχισαν να σπάνε κάποιους σταθμούς εύχομαι να μην υπάρχει διασύνδεση» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Σπίρτζης


Πηγή: http://www.protothema.gr/greece/article/600201/spirtzis-provlimatismos-gia-tous-vandalismous-se-stathmous-tou-metro/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.