Αν και μόλις 21 ετών, η Ρισάκο Καγουάι κατάφερε να κατακτήσει το χρυσό μετάλλιο στα -63κ. των γυναικών στην πάλη, ρίχνοντας στον τελικό στο καναβάτσο την Μαρίγια Μαμασούκ από τη Λευκορωσία, με 3-0. Η επιτυχία της έφερε στην Ιαπωνία ένα ακόμη χρυσό μετάλλιο, με την ίδια να προσφέρει το καλύτερο... ορεκτικό εν όψει των Ολυμπιακών Αγώνων που θα διεξαχθούν στη χώρα της, το 2020.
Με το που ολοκληρώθηκε ο αγώνας της, είπε να το γιορτάσει. Με έναν αρκετά ιδιαίτερο τρόπο, αφού την... πλήρωσε ο προπονητή της. Πως; Τον έβγαλε νοκ άουτ! Ε και μετά για να τον γλυκάνει, τον πήρε στους ώμους κι έκανε τον γύρο του θριάμβου.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.