Τρίτη 16 Αυγούστου 2016

Μήνυση από την ΕΡΤ

ΕΡΤ-ΣΚΑΪ-ΜΕΓΑΛΟΧΑΡΗ
Μηνυτήρια αναφορά σε βάρος του ΣΚΑΪ για την κλοπή, όπως υποστηρίζει, της τηλεοπτικής εικόνας  που μετέδωσε η ΕΡΤ από τη Λειτουργίας του Δεκαπενταύγουστου στη Μεγαλόχαρη της Τήνου, προτίθεται να καταθέσει η διοίκηση της κρατικής τηλεόρασης. Στην  ανακοίνωσή του ο ΣΚΑΪ μεταξύ άλλων ανέφερε  η ΕΡΤ ” ζητεί την «αποκλειστικότητα» στη Θεία λειτουργία και στη λιτάνευση της θαυματουργής εικόνας”.



http://www.typologies.gr/2016/08/16/minysi-apo-tin-ert/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.