Μηνυτήρια αναφορά σε βάρος του ΣΚΑΪ για την κλοπή, όπως υποστηρίζει, της τηλεοπτικής εικόνας που μετέδωσε η ΕΡΤ από τη Λειτουργίας του Δεκαπενταύγουστου στη Μεγαλόχαρη της Τήνου, προτίθεται να καταθέσει η διοίκηση της κρατικής τηλεόρασης. Στην ανακοίνωσή του ο ΣΚΑΪ μεταξύ άλλων ανέφερε η ΕΡΤ ” ζητεί την «αποκλειστικότητα» στη Θεία λειτουργία και στη λιτάνευση της θαυματουργής εικόνας”.
http://www.typologies.gr/2016/08/16/minysi-apo-tin-ert/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.