"Tα προβλήματα ήταν πολλά πριν το ξεκίνημα. Αρχικά με τον καιρό, καθώς περιμέναμε μία ώρα και δεν ξέραμε αν θα ξεκινήσουν σήμερα οι αγώνες.
Χάλασαν οι στυλοβάτες και στη συνέχεια ο πήχης... Όλα αυτά με αποσυντόνισαν, όπως φυσικά και τους άλλους αθλητές. Δεδομένων των συνθηκών αλλάξαμε πράγματα για να προσαρμοστούμε.
Άρχισα καλά τον αγώνα. Έκανα ένα καλό πρώτο άλμα στα 5.65, αλλά δεν μπόρεσα να το περάσω. Ήθελα να τα πάω καλύτερα, όμως όλα όσα έγιναν δεν με άφησαν να πάω καλύτερα.
Ήμουν σε καλή κατάσταση και ένιωθα καλά, όμως υπάρχουν πράγματα που δεν υπολογίζεις", τόνισε ο Φιλιππίδης στην κάμερα της ΕΡΤ.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.